Patrick vAn der SoMmEn

Director \ owner

 

Op papier is hij sinds 2006 ondernemer, maar eigenlijk draagt hij deze pet al zijn hele loopbaan. Als vormgever gestart en vervolgens zicht ontwikkelt tot accountmanager bij een mediabedrijf in Helmond. Op basis van deze ervaring wil hij als ondernemer bijdragen aan een stukje ‘echte wereld’. Een wereld

waarin het DNA van organisaties het unique selling point is, en waarin je niet een merk positioneert op basis van ‘gezochte differentiators’.

Dat hij daarvoor heel wat tijd in de auto doorbrengt, vindt Patrick allesbehalve jammer. Het asfalt is zijn beste vriend, zeker als daar bolides met 300 km per uur overheen scheuren. Die passie heeft hij doorgegeven aan zijn zoontje Jorg. Jorgs eerste woordje: BMW

PATRICK KAN:

bedrijfsstrategie voor Sterk Reclamebureau uitstippelen, oplossingsgericht denken, je alles vertellen over grafische productie, klanten vooruit helpen, motiveren en inspireren

STUDIE:

Grafische MTS (bedrijfsvoeren en commercie), NIMA A, Greenbelt LEAN Six Sigma