JonG TalenT WerveN

Er zit toekomst in Van den Heuvel, infra specialist op het gebied van water, energie en telecommunicatie. Zeker nu Nederland volop in de energietransitie zit. En voor die energieke toekomst kan Van den Heuvel jong talent goed gebruiken. Om deze doelgroep aan te spreken ontwikkelden we een wervingscampagne met als doel: jongeren aantrekken voor de BBL en BOL opleidingstrajecten van Van den Heuvel.

Case_campagne-vdh.jpg

Veelzijdig van den heuvel

Werken in de infratechniek is niet stoffig en saai. In tegendeel, elk project is anders. Andere omgeving en omstandigheden, ander materieel en moderne technieken. Behoorlijk afwisselend en spannend dus. Die diversiteit heeft Van den Heuvel in huis, het vertrekpunt van de campagne.

Ontdek Van den Heuvel
Voor veel jongeren is werken in de infra nog onbekend terrein en heeft het een stoffig imago.
Door het beeldmerk van Van den Heuvel centraal in de visual te zetten, spatten stoere en gave onderdelen van werken in de infra op je af. Een aantrekkelijk beeld dat het imago opvijzelt en duidelijk maakt wat de toekomst bij Van den Heuvel inhoud.

Case Ontdek Van den Heuvel5.jpgCase Ontdek Van den Heuvel2.jpg

De weg naar succes 

Met deze campagne als bagage bezoekt Van den Heuvel actief opleidingen door heel Nederland om jongeren te enthousiasmeren. En met succes! De pageviews en unieke bezoekers op de landingspage schieten omhoog.

Wat hebben we gedaan?

  • Conceptontwikkeling
  • Wervingscampagne
  • Middelenplan
  • Content

Meer weten?