gevoEl vaN
thuiskomen

Consumenten, zakelijke markten, vastgoedorganisaties, de nieuwe website van Ennatuurlijk kent een brede diversiteit aan bezoekers. En allemaal zijn ze even belangrijk. Met zoveel mogelijk een-op-een communicatie wordt elke doelgroep bediend. Een website die voelt als een warm bad.

Case_Website_Ennatuurlijk_1.jpg

Case_Website_Ennatuurlijk_2.jpg

Multiwebsite

Zes websites in een. Zo zou je, om maar niet al te technisch te worden, de techniek achter ennatuurlijk.nl kunnen omschrijven. De reden hiervoor is de multi-doelgroep strategie. Naast het Ennatuurlijk gedeelte van de website hebben alle doelgroepen als het ware hun eigen website. Volledig ingericht met per doelgroep afgestemde content en specifieke functionaliteiten. Zo is de verbinding met elke bezoeker geoptimaliseerd, de website is overzichtelijk en ook de vindbaarheid is enorm vergroot. Een sterk staaltje techniek en design.

continu verbeteren

Na livegang zijn we natuurlijk nog niet klaar, eigenlijk begint het nu pas. Aan de website zijn Google Analytics en de analyse tool Hotjar gekoppeld. De informatie uit deze twee analyse tools kunnen we gebruiken om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren en om de content te optimaliseren. Maar buiten het gegoochel met cijfers vragen we bezoekers ook naar hun mening over de vernieuwde website. Kortom, ennatuurlijk.nl levert voortdurend bruikbare informatie om te kunnen blijven verbeteren.

 

 

komt dat zien

Zo’n prachtige website kunnen we de doelgroep natuurlijk niet onthouden. Via doelgroepgerichte e-mailings roepen we de ontvangers op om duurzamere warmte uit eigen regio te omarmen.

Wat hebben we gedaan?

  • Interactive design
  • Content creatie
  • Animatie
  • Video

Meer weten?