VAn KaN nIET
NaAR eCHt WeL

Een denktank voor complexe vraagstukken in hardware en software positioneren als alleskunner of als branchespecialist? De wil lag bij de positionering als alleskunner, maar de twijfel ook. Samen met LIME braken we daar onze hersens over en vonden we de oplossing in de bewijslast. 

slimoentjes

Ja ja, dames en heren, super intelligente wiskundigen hebben humor. Zeker de medewerkers van LIME. Want als je complexe vraagstukken moet oplossen dan is niet alleen wiskundige kennis en kunde een vereiste. Dan speelt de creatieve hersenhelft zeker ook een rol. Een bijzondere combinatie dus. Vanuit die gedachte zijn de slimoentjes (combi tussen slim en limoentjes) geboren. Een groen volkje (waar komen die toch vandaan?) die geen vraagstuk uit de weg gaan.

Case_Lime_Slimoentje_Sherlock_0.jpg

Case_Lime_Website-01_0.jpg

Case_Lime_Website-02_0.jpg

Case_Lime_Linkedin_02.jpg

Case_Lime_Slimoentjes_0.jpg

je kunt er niet omheen 

De nieuwe identiteit van LIME heeft heel wat losgemaakt. Opdrachtgevers vinden het verfrissend en professioneel. Studenten (de volgende generatie LIME-professionals) herkennen zichzelf er in; jong, modern en een beetje rebels. En dat tegendraadse heeft zo z’n positieve bijwerkingen bij de interne organisatie. 

LIME is onderdeel van moederorganisatie Sioux en het valt soms niet mee om in een grote organisatie je stem te laten horen. De slimoentjes hebben daar verandering in gebracht. Ze worden door de hele organisatie omarmt. Ze duiken op in presentaties. Mensen liggen krom van het lachen of staan op tafels te juichen. Ze vormen een vrijbriefje om binnen een afgekaderde huisstijl de grenzen op te zoeken. Kortom, ze hebben ervoor gezorgd dat je niet meer om LIME heen kunt. Precies wat een nieuwe positionering moet doen. Wat ons betreft alle lof voor de mensen van LIME die het aandurfde om voor deze richting te kiezen.

Wat hebben we gedaan?

  • Visual identity
  • Online marketing
  • Website
  • Te gekke visuals maken

Meer weten?