Tijd voOr Een 
niEuwe starT

Schildersbedrijf Frans Verheijen voert al drie generaties de titel Meesterschilder, wat betekent dat zij garant staan voor vakmanschap, betrouwbaarheid en professionaliteit. Sinds de crisis is de markt in schilderwerken en onderhoud veranderd. Er is in die tijd veel gebeurd bij Schildersbedrijf Frans Verheijen. Tijd voor een “nieuwe” start met een nieuwe naam, huisstijl en communicatie.

Case_MS_bord.jpg

Case_MS_Nieuwlogo.jpg

 

KWALITEIT KOMT ERGENS VANDAAN

Met deskundigheid, historie, duurzaamheid en betrokkenheid als speerpunten is de naam ‘Meester Schilderwerken’ een logische stap. Winthrop, Yvonne en hun hele team staan namelijk garant voor een advies op maat met daarbij het best haalbare resultaat. Kennis is dan ook een grote kracht van een Meester. 

Kennis is ook vaak gekoppeld aan historie. Zo komt de naam schilderen van het ‘beschilderen’ van schilden. 
Met dit gegeven is het logo ontstaan.

Case_MS_huisstijl.jpg

Case_MS_site.jpg

VRAAG HET DE MEESTER

Klanten waarderen kwalitatief schilderwerk en onderhoud. Wat ze zoeken in een leverancier is deskundig advies van vakmensen met veel kennis en ervaring. Meester Schilderwerken gaat daarom in op de vraag van de klant. En aan wie kun je beter een vraag stellen dan aan de meester?

Case_MS_waaier.jpg

Case_MS_schilders2.jpg

OPVOLGING

Als je al jaren lang gewaardeerd wordt in Liessel en omgeving, wil je dit graag in ere houden. Met de introductiecampagne wilden we dan ook met respect naar het verleden kijken, maar daarnaast met een nieuwe blik naar de toekomst.

Door middel van posters, advertenties in lokale bladen en een presentje naar directe contacten verspreidden we de naamsverandering. Het leverde veel positieve reacties op die vaak persoonlijk werden overgebracht.

Case_MS_frans.jpg

Wat hebben we gedaan?

  • Naam bedenken
  • Visual Identity
  • Uitrol van alle middelen
  • Kick-of event

Meer weten?