VAn zakelijK
NaAr pERsOonLIJk
Ondernemingen die warmte genereren uit duurzame bronnen (de gevers) koppelen aan mensen of ondernemingen die deze milieuvriendelijke warmte goed kunnen gebruiken (de ontvangers). Alsof ze elkaars warmte omarmen. Dit is de basis voor de visuele identiteit van Ennatuurlijk.
een heldere huisstijl
Logo, typografie, kleurgebruik vorm- en beeldentaal zijn de ingrediënten voor alle communicatieve uitingen van Ennatuurlijk. Zo creëren we een consistente look and feel en een duidelijke tone of voice.
Gewone momenten
bijzonder in beeld
Met fotografie willen we het persoonlijke gevoel van het merk Ennatuurlijk tot uiting laten komen. Reportagefotografie onderstreept dat gevoel. Alledaagse momenten op een bijzondere manier in beeld gebracht. Geloofwaardig, alsof je er zelf bij was. De fotografie bestaat uit drie lagen;
1. de gevers van warmte (techniek)
2. de ontvangers van warmte (gebruik)
3. in de omarm-foto’s komen ze samen
lijnillustraties als rode draad
Ennatuurlijk communiceert veel met haar stakeholders. Eindgebruikers, projectontwikkelaars, en overheid, alle doelgroepen worden regelmatig voorzien van informatie. Zowel on- als offline. Hiervoor hebben we een illustratieve stijl ontwikkeld die op een laagdrempelige manier ingewikkelde technieken en interessante weetjes helder communiceert.
De inzet van je collega omarmen
Met een interne campagne laten we het concept ook binnen de organisatie landen. Onder het thema “Ennjij?” motiveren we werknemers van Ennatuurlijk om kennis te delen, complimenten te geven en ideeën te geven.
Wat hebben we gedaan?
- Conceptontwikkeling
- Visual identity
- Corporate communicatie
- Interne campagne