Een hele mooie 
Boodschappenwagen

Die stond voor de klanten van Jumbo Laarbeek op het spel. Ze moesten wel eerst een hele wagen vol laden. Daar weten wij alles van! Voor onze lunch laadden we ‘m in Lieshout dagelijks vol. 

Een leuke actie om de bestaande klanten te binden en nieuwe klanten te werven. In Jumbo-stijl en voor de winnaar een Jumbo prijs.

Case_Jumbo_wobbler.jpg

Daarvoor rijd je naar jumbo 

Een verbouwing, een groter magazijn en een efficiëntere indeling van de parkeerplaatsen. Alsof dat nog niet genoeg voordelen zijn voor de klanten van Jumbo Lieshout en Mariahout, organiseren we als kers op de taart een grootschalige spaaractie. Met als hoofdprijs een auto. En dat mag heel Laarbeek weten.

Wij bedachten een campagneconcept voor de actie, met de nieuwe boodschappenwagen in de hoofdrol. Een goed afgestemde middelenmix moet zorgen voor een groot bereik. Want we willen niet alleen de bestaande klanten bereiken (om de gemiddelde besteding per bezoeker te verhogen), maar vooral nieuwe klanten aantrekken voor de lange termijn.

Case_Jumbo_kaart2.jpg

Case_Jumbo_middelen.jpg

Case_Jumbo_auto.jpg

hallo! De weekomzet met een euro per klant omhoog.

Na twee weken een volle bus met ingeleverde kanskaarten is de gemiddelde besteding verhoogd met € 1,- per klant en een hele hoop nieuwe gezichten in de supermarkt. De actie maakte in een korte tijd veel los in de omgeving!

Wat hebben we gedaan?

  • Retail
  • Campagne
  • Promotie
  • Vormgeving

Meer weten?