als er nog
NiEtS Is

Voor een reclamebureau is het heerlijk om met een schone lei te beginnen. Voor drie organisaties die samen verder gaan onder één naam is het nogal wat. Stap voor stap zijn we met de directie en het communicatieteam dichter bij een mooi eindresultaat gekomen.

Sterk-Reclamebureau_Senzer_1.jpg

Senzer is de naam

Eerst maar eens even een nieuwe naam bedenken. Met ambitieuze voorwaarden zijn we aan de slag gegaan. Uit tien voorstellen zijn drie favorieten gekozen. Met een stemronde van het directie- en communicatieteam werd de keuze gemaakt. Senzer is de naam. Het logo waarin twee mannetjes een schakel vormen, werkgever en werknemer, volgde snel.

Sterk-Reclamebureau_Senzer_2.jpg

Sterk-Reclamebureau_Senzer_3.jpg

Sterk-Reclamebureau_Senzer_4.jpg

ssst, niets verklappen hoor

Met een teasercampagne wekken we nieuwsgierigheid op en geven we lading aan het nieuwe merk zonder de naam prijs te geven. Centraal in de campagne: de verbinding tussen emotionele kernwaarden die herkenbaar zijn voor het nieuwe merk.

Sterk-Reclamebureau_Senzer_5.jpg

Wat gaat het worden?

Bij de medewerkers van de drie organisaties werd de spanning naar 1 oktober 2016 steeds groter. Wat zal de nieuwe naam worden? Hoe ziet het logo eruit? Om een feest van herkenning te creëren hebben we bij de onthulling van het nieuwe logo het beeldmerk subtiel in de teasercampagne verwerkt.

Sterk-Reclamebureau_Senzer_6.jpg

een-tweetje

Het vervolg, de introductiecampagne. Na de onthulling van de naam in het Lavans-stadion gaven we inhoud aan de gekoppelde kernwaarden. Met natuurlijk het nieuwe merk als afzender.

Sterk-Reclamebureau_Senzer_7.jpg

Sterk-Reclamebureau_Senzer_8.jpg

 

 

Sterk-Reclamebureau_Senzer_9.jpg

Een nieuw merk is geboren

40 busjes en caddy’s, 50 advertenties, 20.000 social media views verder staat het nieuwe merk als een huis. 

Wat hebben we gedaan?

  • Merknaamgeving
  • Visual identity
  • Branding
  • Introductiecampagne

Meer weten?