Case_SavantZorg_intro_v2.gif

Aandacht voor de cliënt.

 

Positionering  |  Arbeidsmarktcampagne
Interne communicatie  |  Visual Identity

 
CHALLENGE

Als het om zorg gaat zijn het de alledaagse dingen die het leven mooi maken. Zeker als het gaat om ouderenzorg. Leefplezier is waar het om gaat. Hoe je daar als zorgprofessional voor kunt zorgen? Door écht te luisteren naar verlangens van mensen. Dat weet Savant Zorg maar al te goed, en daar is de organisatie op ingericht. Wij hielpen Savant Zorg het koersplan om te smeden naar een krachtige positionering.

 

SOLUTION

Savant Zorg luistert. Hét onderscheidende vermogen en de toegevoegde waarde van Savant Zorg. Een heldere merkbelofte die is gebaseerd op het koersplan van Savant Zorg met als speerpunt; de vraag van de cliënt staat centraal. De pay-off geeft niet alleen gehoor aan de markt, maar ook aan de arbeidsmarkt en de interne organisatie. Want, Savant Zorg luistert ook naar de wensen en behoeftes van de medewerkers, vrijwilligers en toekomstig talent. Zo bedienen we met één pay-off alle doelgroepen en is er een eenduidig concept voor zowel het corporate merk als voor employer branding. Zoals het hoort!

Case_Savantzorg_website.gif

 

SZ_magazine_1080x1080.jpg

 

SZ_folder_1080x1080_3.jpg

 

 

SZ_magazine_1080x1080_2.jpg

 

 

SZ_folder_1080x1080_2.jpg

 

SZ_folder_1080x1080_1.jpg

Geïntegreerde
communicatie

Met de nieuwe positionering en visual identity heeft Savant Zorg een eenduidige stijl en verhaal in handen. Hierdoor is alle communicatie op elkaar is afgestemd. Van website tot social media activiteit, van intern magazine tot wervingscampagne. Bijzonder efficiënt tijdens communicatiewerk in uitvoering en uitzonderlijk effectief als het gaat om het bereiken en raken van doelgroepen. A job well done!

SZ_arbeid_1080x1080_1.gif

 

 

SZ_arbeid_1080x1080_0.jpg

Wat hebben we gedaan?

  • Positionering
  • Arbeidsmarktcampagne
  • Interne communicatie
  • Visual Identity

Meer weten?