onderschEiDeNd DOoR
andErS te DENken
Ciro is gespecialiseerd in het behandelen van mensen met chronische aandoeningen. Denk hierbij aan longziekten, hartfalen of slaapgerelateerde ademhalingsstoornissen. Het unieke van Ciro is dat patiënten onderdeel zijn van het behandelteam. Zij zijn naast de specialisten van Ciro specialist van hun eigen leven. Met deze nieuwe positionering laten we zien dat het in de zorg ook anders kan.
frisse huisstijl
Onderwerpen zoals longziekten en hartfalen zijn emotioneel beladen. In de oude huisstijl werd veel gebruik gemaakt van sober kleurgebruik. Een opfrisbeurt was op zijn plek.
Specialist van je eigen leven
In het concept dat we voor Ciro hebben ontwikkeld staan dingen centraal die het leven de moeite waard maken. Motorrijden als ultiem gevoel van vrijheid, de natuur een handje helpen of volledig opgaan in je passie voor Labradoodles. Want voor een zo optimaal mogelijke behandeling zijn persoonlijke zaken van een patiënt van levensbelang. Zo wordt de patiënt volledig geïntegreerd in het behandelteam en is de patiënt net als de specialisten van Ciro ook een specialist. Anders denken noemen ze dat bij Ciro, onderscheidend in de zorg.
Fotografie
Patiëntverhalen vormen de basis in de communicatie. Door Vincent van den Hoogen prachtig in beeld gebracht. De fotografie brengt het leven van een patiënt op twee manieren in beeld: 1. de patiënt centraal en 2. oog voor detail. Zo blijven we weg van het witte jassen imago van de zorgsector.
Het maximale eruit halen
Met de kernwaarde “anders denken” van Ciro hebben we het voor elkaar gekregen om onderscheidend te communiceren in de zorgsector. Daarmee leveren we bovendien een positieve bijdrage aan het imago van Ciro.
Wat hebben we gedaan?
- Herpositionering
- Visual identity
- Branding
- Website