Broeckx_header_01.jpg

een eenheid vormen

 

Restyling  |  Strategisch advies
Introductiecampagne  |  Huisstijl

 

Als je twee namen in dezelfde branche voert en daar één van maakt, sta je in je communicatie sterker. Duidelijk herkenbaar zijn in een markt die volop in beweging is, is namelijk van groot belang. Tevens is dit het ideale punt om al je communicatiemiddelen eens onder de loep te nemen en deze een opfrisbeurt te geven.

Gewoon Broeckx Makelaars

Broeckx Praasterink en Broeckx Eijkemans waren al dezelfde makelaars, alleen dan op twee locaties. Als beide gebieden elkaar overlappen sta je samen sterker onder dezelfde naam. Tijd voor een restyling van het logo en een nieuwe huisstijl.

Sterk-Reclamebureau_Broeckx_2.jpg

 

 

 

Sterk-Reclamebureau_Broeckx_3.png

Woonplezier begint bij Broeckx makelaars

Bij een nieuwe corporate identy hoort een onderscheidend concept waarbij de persoonlijkheid en betrokkenheid van Broeckx makelaars centraal staat. Met de pay-off ‘Woonplezier begint bij Broeckx makelaars’ leggen we hier de nadruk op in plaats van huizenverkoop.

 

 

 

 

Sterk-Reclamebureau_Broeckx_4.png

Een frisse start

De welbekende Open Huizen Dag was de ideale inhaker om ook de buitenwereld kennis te laten maken met het nieuwe frisse gezicht van Broeckx makelaars. Een introductiecampagne waarin we de Open Huizen Dag in de regio aankondigden was een logische stap.

Sterk-Reclamebureau_Broeckx_6.jpg

Sterk-Reclamebureau_Broeckx_7.jpg

onderscheidend in 
makelaarsland! 

Het resultaat is een frisse huisstijl met een concept waarbij persoonlijkheid en betrokkenheid centraal staan. We ontwikkelden niet alleen een huisstijl maar ook de stationary, de verkoop- en verhuurborden en diverse reclame-uitingen in de regio hebben nu een nieuwe look! De samenwerking met Broeckx zet zich ook komend jaar voort!

 

Wat hebben we gedaan?

  • Restyling
  • Strategisch advies
  • Introductiecampagne
  • Huisstijl

Meer weten?