DOE HET
MET DATA
Marketingstrategie | Conceptontwikkeling
Mediastrategie | Doelgroep analyse
Het Modern Dataplatform van IT-specialist Valid is voor de industrie van grote waarde. De vraag; “Maak de industrie enthousiast over onze dienstverlening.” We gingen eerst op zoek naar die grote toegevoegde waarde. Waar zit de industrie op te wachten? Uit online onderzoek genereerden we diverse doelstellingen. Over productieprocessen optimaliseren, risico’s beperken en klantvragen beter bedienen. Daar heeft de industrie iets aan. Hoe ze die doelen kunnen bereiken? Met data natuurlijk!
DOELGROEPEN BINNEN DE DOELGROEP
De ene industriële organisatie is de andere niet. Daarom is de campagne verdeeld over subdoelgroepen; semiconductor industrie, chemische industrie, metaalindustrie en mechatronica. Beelden en teksten zijn per doelgroep afgestemd om de indentificering en relevantie per subdoelgroep te vergroten. Daarnaast gaf het Valid de mogelijkheid om gefaseerd de campagne in te zetten en focus momenten te bepalen.
uitrol campagne
Targeting optima forma. Door een scherpe mediastrategie, middels een grondige doelgroep segmentatie en afbakening van geografische inzet, zijn we in staat de campagne effectief en efficiënt in te zetten. Met online marketing (video, bannering, retargeting), een direct mailing (videokaart) en een landingspage. Ook dat doen we met data.
Wat hebben we gedaan?
- Marketingstrategie
- Conceptontwikkeling
- Mediastrategie
- Doelgroep analyse