duUrzaAm
lEesvoER

Dat Lavans een circulair denkende onderneming is, sociaal betrokken zijn, BREEAM hoog in het vaandel heeft staan, dat ze groen zijn en duurzame inzetbaarheid belangrijk vinden, dat weten wij en dat weten ze bij Lavans. Maar hoe komen klanten, relaties en de omgeving dat te weten? Door alle mooie initiatieven en verhalen te bundelen en te verspreiden via een te gek, wow, inspirerend magazine natuurlijk. Logisch!

Case_Lavans_Horizon_Omslag.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_01.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_02.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_03.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_04.jpg

teamprestatie

Stiekem zijn we nogal trots op dit magazine. Natuurlijk op het mooie eindresultaat, maar zeker ook op de totstandkoming ervan. Met een hoge betrokkenheid van de marketingafdeling van Lavans, tekstschrijvers, fotografen, Art director, vormgever en projectmanager was het een inspirerende teamprestatie waar ieders kwaliteiten optimaal uit de inkt is gekomen. Zo zie je maar, als je elkaar omarmd dan ontstaan er mooie dingen. Applaus voor jezelf!

Case_Lavans_Horizon_Spread_05.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_06.jpg

Case_Lavans_Horizon_Spread_07.jpg

Een beter wereld

Het klinkt alsof het de wens is van een willekeurige Miss Universe, maar in dit geval kunnen wij zeggen dat het geen naïef droombeeld is. Bij Lavans zijn ze namelijk écht duurzaam bezig en dat kun je als je het magazine gelezen hebt alleen maar beamen. Dat is goed voor mens, milieu en omgeving. Naast een ongelooflijk trots gevoel bij alle medewerkers en betrokkenen op een mooi eindresultaat, is het magazine ook een goed visitekaartje richting klanten en potentïele opdrachtgevers. Want wie wil er nu geen zaken doen met een buitengewoon duurzame onderneming zoals Lavans?

Wat hebben we gedaan?

  • Concept
  • Ontwerp
  • Productie

Meer weten?