eEn eN al fAmilIe

Dat kan ook niet anders voor een echt familiebedrijf. En dat geldt zeker voor Lavans. Want bij de eerste stap die je zet in deze Helmondse wasserij voelt het alsof je thuis bent. Laat dat gevoel nu de basis zijn voor de nieuwe visuele identiteit.

Kleur bekennen

Tja, waarom is het huidige logo blauw terwijl het pand en alle vrachtwagens die door heel Nederland rijden lavendel gekleurd zijn? Al snel werd 1 en 1, je raadt het al: 2 en hebben we het blauw in de gehele huisstijl vervangen door lavendel (Lavensel voor insiders). Lekker herkenbaar.

Sterk-Reclamebureau_Lavans_1.jpg

Sterk-Reclamebureau_Lavans_2.jpg

vooral niet reclamisch

Best lastig als je een reclamebureau bent. Na een aantal conceptrichtingen waren we eruit. Geen pay-off en turbo marketingtaal. Ook geen gelikte, vet geretoucheerde productfotografie. Nee, gewoon het bijzondere van de alledaagse dingen. Welkom bij onze familie.

Sterk-Reclamebureau_Lavans_3.jpg

Sterk-Reclamebureau_Lavans_4.jpg

Sterk-Reclamebureau_Lavans_5.jpg

Sterk-Reclamebureau_Lavans_6.jpg

Sterk-Reclamebureau_Lavans_7.jpg

op een na beste wasserij van de wereld

Rekening houden met het milieu, goed doen voor de directe omgeving, iedere werknemer zien als mens, allemaal zaken die ze bij Lavans nogal leuk vinden. Voor de beste wasserij van de wereld verkiezing maakten we een leuk filmpje. Hiermee onderscheidde Lavans zich van de vele saaie PowerPoint presentaties op die dag en kreeg zelfs een staande ovatie van de zaal. Uiteindelijk werd Lavans uitgeroepen tot 2e beste wasserij ter wereld. Daar zijn wij dan ook weer bijzonder trots op!

 

 

Met de groeten van lavans

Ervoor zorgen dat mensen met een goed gevoel door het leven gaan. Bij Lavans zijn ze daar sinds jaar en dag al mee bezig, en vanaf de herpositionering is dat ook voor de buitenwereld zichtbaar. Met effect. Niet alleen de klanttevredenheid en het aantal leads stijgt, het aantal open sollicitaties is ook flink toegenomen.

Wat hebben we gedaan?

  • Herpositionering
  • Website
  • Conceptontwikkeling
  • Visual identity

Meer weten?