nu Al eEn moOie
hErINneRing

Bij een aangescherpt beleid hoort een passende positionering. Samen met de directie en het MT zijn we intensief aan de slag gegaan om de essentie van het merk boven tafel te krijgen. De samenwerking met de ouders/verzorgers van de kinderen bleek de “how” te zijn, en werken aan mooie herinneringen voor later de “what”.

Restyle logo

We krijgen wel vaker het verwijt dat we als eerste het logo willen aanpassen. Desalniettemin, als we het voorstellen is het altijd met een reden. In het geval van Kids Society Erica meerdere redenen: het oude logo paste niet meer bij het huidige beleid en om de een nieuwe doelgroep aan te spreken ontbreekt de toevoeging “kinderopvang”. Het nieuwe logo is simpel en duidelijk geworden en biedt mogelijkheden om een boost te geven aan de branding.

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_1.jpg

 

 

Kinderopvang van nu, herinneringen voor later

Die goede oude tijd. We gingen in gesprek met ouders die zelf ook mooie herinneringen hebben aan hun tijd bij Kids Society Erica. Het resultaat: warme momenten van toen en nu. Om een traantje bij weg te pinken.

 

 

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_2.png

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_3.png

om door een ringetje te halen

Een huisstijl compleet maken doe je met huisstijlelementen. Bij Kids Society Erica zijn dat de ringen uit het logo. Door ze groot te gebruiken geven de cirkels een speels effect zonder kinderachtig te worden. Want niet alleen de groep van 0 tot 4 jaar moet het leuk vinden, ook de kinderen van de midden- en bovenbouw moeten zich erin kunnen vinden. “En jongens, wat vinden jullie ervan?” “Cooool!”

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_4.jpg

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_5.jpg

Mooie momenten

Samen met fotograaf Marijn Scheeres hebben we de mooiste momenten bij Kids Society Erica van kinderen van 0 tot 12 jaar in beeld vastgelegd, alsof het stuk voor stuk schilderijen zijn waarbij de herinnering tot leven komt. Voor nu en voor altijd.

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_9.jpg

Sterk-Reclamebureau_Kids Society Erica_10.jpg

om vrolijk van te worden

Zeven vestigingen in het nieuw en 135 enthousiaste werknemers. En dat is nog niet alles. De 22 Kids Society Erica kinderen mochten voor één dag fotomodel zijn. Een totaalplaatje waar je in Nuenen en Eindhoven niet omheen kunt.

Wat hebben we gedaan?

  • Restyling
  • Conceptontwikkeling
  • Communicatieplan
  • Social media plan
  • Signing

Meer weten?