Wat DrAag jiJ biJ?

De gemeente Meierijstad is een herindelingsontwerp van de gemeenten Schijndel, Sint Oederode en Veghel. Een verandering met impact. Richting de inwoners, maar zeker ook de interne organisatie. Aan Sterk de vraag, vertaal ons verhaal (organisatiefilosofie) naar eenduidige interne communicatie. Met een merkmapping brachten we de complexiteit van de organisatiefilosofie terug naar de essentie: een waardevolle bijdrage leveren aan de samenleving. 

Uitdragen wat je bijdraagt

De creatieve uitwerking: onder het thema “Wat draag jij bij?” jouw bijdrage letterlijk uitdragen. Eenvoudig, doeltreffend en persoonlijk. Bovendien biedt het concept “bijdragen” meer dan genoeg handvatten voor een geïntegreerde communicatie aanpak.

Awereness, Activatie, Ambassadeurschap
De interne campagne is op drie niveau’s uitgerold. 1. Awareness; lading geven aan de organisatiefilosofie, 2. Activatie; medewerkers motiveren op gedrag en persoonlijke drijfveren, 3. Ambassadeurschap; de mens en zijn trots centraal zetten.

Case_meijerijstad_middelen_07.png

Employer branding 

De kick-off van de campagne vond plaats tijdens de nieuwjaarsborrel. Een mooi moment om een interne campagne te lanceren. De volgende stap? Een doorvertaling naar de arbeidsmarkt. Daar hebben we bij het ontwikkelen van de campagne rekening mee gehouden. Bovendien komt interne communicatie, employer branding en werving samen in je werkgeversmerk. Geïntegreerd denken, dat is onze bijdrage.

Wat hebben we gedaan?

  • Interne communicatie
  • Merkmapping
  • Strategie
  • Conceptontwikkeling

Meer weten?