GezelliGheid oP
DE WerkVloer
Concept | Bewustwordingscampagne
Media avies | Fotografie
De werknemers van MBI zijn niet van steen. Sterker nog, tussen het heavy duty machinepark en de robuuste sfeer van steen en beton is de sfeer buitengewoon gezellig. Dat kunnen we wel vertellen, maar dat kun je veel beter proeven. Met een kennismakingsavond als strategie houden we de drempel laag en zetten we de cultuur van MBI op een meesterlijke wijze neer. Eet smakelijk.
DE CAMPAGNE
In een straal van 30 km rondom de vestiging van MBI in Veghel werd de campagne uitgerold. Zowel on- als offline. Hierdoor bereikten we een optimale zichtbaarheid van de campagne.
De middelenmix (gebaseerd op een doelgroepanalyse) bestond uit een Facebook-campagne getarget op de regio en de doelgroep, regionaal adverteren in weekbladen en de inzet van bestaande communicatie-uitingen van MBI zoals de website en social media kanalen.
Ronde buiken
De opkomst van de campagne was een goed gezelschap van potentiële kandidaten. Onder het genot van een lamskotelet of sappige hamburger maakten ze kennis met toekomstige collega’s. Al snel werden de vervolggesprekken gevoerd en waren de acht openstaande vacatures bemand. Missie geslaagd.
Wat hebben we gedaan?
- Concept
- Bewustwordingscampagne
- Media avies
- Fotografie