aAndacht voOr
pRofesSiONals
Specialisten in de VTH-branche (vergunning, toezicht en handhaving) vinden via FORTEC hun volgende carrièrestap. De professionals van FORTEC zijn daarbij van doorslaggevend belang. Ze spreken dezelfde taal, ze zijn gedreven in het vinden van de juiste match én ze maken altijd tijd voor je vrij. Je krijgt dus de volle aandacht. Via een wervingscampagne brachten we dit onder de aandacht.
Online campagne
Via sociale media personeel werven is geen verrassing meer. Verrassend genoeg is het voeren van een creatieve campagne dat wel. Voor FORTEC maar goed ook. Hierdoor sprongen zij met kop en schouders uit boven de standaard “we’re hiring” oproepen.
Via een doelgroepgerichte LinkedIn en Facebook campagne, retargeting en een e-mail campagne werd de arbeidsmarktcampagne ingezet (attention en interest). De landingspage was de trechter naar de baan die bij je past (desire en action, AIDA-model). Het prettige van een online campagne is de mogelijkheid om op detailniveau te kunnen monitoren en daardoor ook het bijsturen van de campagne. Zo hou je de kosten beperkt en de efficiëntie optimaal. Voor een campagne als deze kun je ons altijd bellen!
Wat hebben we gedaan?
- Conceptontwikkeling
- Arbeidsmarktcampagne
- Online marketing
- Monitoren en bijsturen