uitdaginG alS
UITgAnGspuNt

Info Support is hofleverancier van complexe IT-vraagstukken. Solid software is wat de vakmensen bij Info Support ontwikkelen. Om dat te kunnen blijven doen is er continu behoefte aan een krachtige profilering van Info Support als werkgeversmerk. De doelgroep; IT-specialisten van het allerbeste niveau. De lat ligt hoog. 

 

We zijn op zoek gegaan naar wat werken bij Info Support zo bijzonder maakt. De uitkomst; complexe technische uitdagingen om van te watertanden! Welke IT-topper heeft daar geen zin in? Uit intern onderzoek bleek; niemand. Want, hoe hoger de complexiteit van de IT-uitdaging is, des te aantrekkelijker je bent als werkgever.

 

 

 

Overal-opvertising

Meer en meer industriën en dienstverleners leunen op software. Automatisering is niet meer weg te denken in onze huidige, en zeker toekomstige maatschappij. Bij Info Support zeggen ze daarom ook, software raakt alles en iedereen. In alles zit technologie. Met dat gegeven hebben we een campagne ontwikkeld waarbij alles een communicatiedrager kan zijn. Van melkpak tot pizzadoos, van trein tot een koe in de wei. Overal-opvertising noemen we dat.

Case_InfoSupport_Collageproducten.png

Campagnestrategie: een-op-een benadering

IT-specialisten van het aller hoogste niveau zijn niet te porren met reclame. Dat mag zo zijn, toch zijn IT-ers net mensen (echt waar). En mensen baseren 90% procent van hun beslissingen op onderbuikgevoel. Ook deze zeer kritische doelgroep. Verwachten we dat ze direct een sollicitatieformulier gaan invullen via de werkenbij-website? Nee, we weten dat dat geen optie is. Wat dan wel? In gesprek gaan is het remedie. Het liefst een-op-een.

Dat kan op een locatie waar veel IT-ers los rond lopen. Zoals een event als de Techorama of J-fall. En dat is precies onze mediastrategie. Koppel de campagne aan interessante IT-events door het jaar heen, middels een voor- tijdens- na- opbouw. Bovendien geeft dat ons de gelegenheid om het campagneconcept in levende lijven tentoon te stellen. Gewapend met een mini festival in plaats van standaard beursstand weten we keer op keer de aandacht te vestigen. En de gratis tosti’s en coole T-shirts stimuleren voor een goed gesprek over de uitdagende projecten. Doel bereikt.

Case_InfoSupport_Collagestand.png

 

Case_InfoSupport_Resultaat_01-01.png

Case_InfotSupport_website_V2.gif

Wat hebben we gedaan?

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Conceptontwikkeling
  • Mediastrategie
  • Social media content

Meer weten?