gettyimages-1067906984-2048x2048_V2_0.jpg

Top dat u
mee doet.

 

Interne communicatie | Gedragsverandering

 
challenge

De wereld stond met het coronavirus stil, de zorgsector draait door. En voor mensen met chronische aandoeningen zoals COPD is dat een serieuze zaak. Voor expertisecentrum Ciro een zaak van direct actie ondernemen. Maar dan wel op een manier die geen ad-hoc-paniekreacties oplevert.

 

Solution

Geen waarschuwing maar waardering. Dat is in essentie de leidraad voor het opzetten van de interne communicatie voor Ciro met als doel; veilig en hygiënisch gedrag beïnvloeden van medewerkers en patiënten. Door alvast onze (Ciro) waardering voor het gewenste gedrag uit te spreken, verlagen we de weerstandsdrempel en verhogen we de kans op medewerking.

Schets_Ciro_Afzetlint.jpg

Boodschap zitplekken:
Sorry! Wij houden ook 1,5m afstand.

 

 

 

Ciro_Vloersticker_0.jpg

 

Posters met een positieve boodschap.

 

 

CIRO_A3 poster_1.jpg

 

 

 

CIRO_A3 poster_2.jpg

gettyimages-769718497-2048x2048.jpg

Sterk_Contact_Lisa.png    

Hoe we dat in een

korte tijd doen?
Lisa weet ‘t.

 

Lisa van Vijfeijken | Projectmanager
lisa@sterkreclamebureau.nl
t. +31 (0)40 78 21 203

Wat hebben we gedaan?