Marketing-communicatie

 

Wil je graag een enkel middel zoals een verrassend logo, frisse huisstijl of gelikte brochure? Of bereiken we jouw doel met een breder getrokken campagne en een doordachte middelenmix? Hoe dan ook, je mag met Sterk Reclamebureau rekenen op een doordacht concept om het volledige traject op te baseren.

 

Ook als het aankomt op strategische, gedegen en doordachte raad, vormt dat concept het vertrekpunt. Een stabiele basis dus, zowel voor onze creativiteit als jouw bedrijfsuitstraling én toekomstige beslissingen. Dat is nog eens een stevige samenwerking.

Met goede marketingcommunicatie kom je in contact met je doelgroep en beïnvloed je kennis, houding en gedrag. Dat vraagt een mix van strategie en creativiteit. Bij Sterk Reclamebureau gaan deze disciplines hand in hand, want dat zijn bij ons geen aparte afdelingen. Na bijeenkomsten gaat niemand zijn aparte weg, we blijven nauw betrokken bij elkaar en bij jou. Krijgt onze strateeg ineens een idee? Een hoofdknik is voldoende om een ad-hocoverleg te starten met de creatieveling of projectmanager. Schot in de zaak. 

 

Marketingcommunicatie.png

Campagne-wit_0.png

 

Communicatie is campagne voeren. Communiceren vanuit een gedachte. Denk aan een verkiezingscampagne. Alle uitingen, middelen en communicatie staan in dienst van een doel. Of dat nu via een website gaat, online targeting of een traditionele poster of advertentie.