Internal branding

Achter elk merk zijn mensen, processen en technologie de motor. Die motor lekker laten draaien, dat is wat je wil. Jouw merkwaarden, kernwaarden, bedrijfsmissie en gewenst gedrag verankeren in de bedrijfscultuur; dat is wat we doen.

Internal branding

In essentie is intern de merkidentiteit hetzelfde als extern. Toch is internal en external branding niet hetzelfde. Intern spelen cultuur en bedrijfsdoelstellingen een belangrijke rol. Het te beïnvloede gedrag van mensen is anders, en kernwaarden zijn iets anders dan merkwaarden. Kortom, internal branding verdient een op zichzelf staande aanpak.

Behavior influence

Alle neuzen dezelfde kant op krijgen. Iets wat iedere hr-professional dagelijks bezig houdt. Dit is geen kwestie van dingen opleggen, maar goed inzetten op gedragsverandering wat ons betreft. Gedrag veranderen werkt alleen met een positieve benadering. Weerstanden erkennen en de juiste gedragsveranderingstechnieken toepassen is wat we voor jouw kunnen betekenen.

Internal communication

Van awareness, naar activatie, naar ambassadeurs creëren. De juiste inzet van interne communicatie geeft op alle vlakken inhoud en lading. Belangrijk; betrek de interne organisatie bij de concretisering en uitvoering. Dan krijg je direct feedback vanuit de voorhoede en creëer je draagvlak ineen. Bovendien is ons vak het leukste wat er is, vraag maar.

Internal value proposition

Aan alles komt een eind, behalve internal branding. Want, om vaste waarden te verankeren, doelstellingen te bereiken en te anticiperen op veranderingen en invloeden van buitenaf is continue aandacht voor je interne merk niet weg te denken. Hoe je dat doet? We denken graag met je mee.

Sterk_Internal Value Proposition model_Website_V1.jpg

Sterk_Contact_Nardi.png       

Aan de slag?
Nardi kan niet

wachten.

 

Nardi Beursgens | Account strateeg
nardi@sterkreclamebureau.nl
t. +31 (0)40 78 21 200

Lees onze blog over: