Employer branding

Natuurlijk zijn arbeidsvoorwaarden belangrijk. Maar de normen en waarden die je uitdraagt, de reden dat iedereen – van directeur tot IT’er – ’s ochtends zijn bed uitkomt: dat maakt je bedrijf tot wat het is. Bij Sterk Reclamebureau snappen we dat als geen ander. Aan ons de taak om dat unieke verhaal te vertalen naar communicatie. Dat doen we met een prikkelende combinatie van bruisende creativiteit en doordachte strategie!

Picto_Sterk_MindMapping.png

Vertrekpunten bepalen

De authenticiteit en het onderscheidend vermogen van je bedrijf plaatsen we bij Sterk Reclamebureau stevig in de spotlight. Daarvoor starten we met een interactieve merkmappingsessie. Natuurlijk mag je op onze artdirector en strateeg rekenen, maar ook jouw communicatiemedewerkers, HR-specialisten of directieleden kunnen aanwezig zijn. Samen ontrafelen we jouw identiteit als werkgever en bepalen we de vertrekpunten voor de employer branding strategie. 

Stevige boost

Wat is je employee Value Proposition? Hoe wil je nu en over vijf jaar bekend staan?  Wat zijn de drijfveren van je medewerkers? Wie is die ideale medewerker? Wat bied je als werkgever dat anderen niet bieden? De antwoorden op de gestelde vragen zijn de leidraad voor onze creativiteit. Zo geven we employer branding strategisch een stevige boost, maar verankeren we bijvoorbeeld ook employee relationship management dieper in je organisatie, waardoor je solide relaties opbouwt en behoudt in de arbeidsmarkt. 

Picto_Sterk_Roos.png

Picto_Sterk_podium.png

Onderscheidende positie

Een doordachte aanpak is essentieel in de huidge arbeidsmarkt. Net zo belangrijk als creativiteit. Want we moeten natuurlijk wel prikkelen, aan jassen trekken en wakker schudden. Het gevolg van onze strategische creativiteit? Een krachtige en onderscheidende positie in de arbeidsmarkt. Dankzij een scherpe funnel worden de juiste kandidaten aangetrokken en behouden. Maar ook intern zorgt een sterk werkgeversmerk voor resultaat: loyaliteit en betrokkenheid. Huidige medewerkers worden merkambassadeurs. Dan hebben we ons doel bereikt!

Lees onze blog over: