De rol van interne communicatie

Talent dat je in huis hebt moet je koesteren, motiveren en enthousiasmeren.  Interne communicatie is het toverwoord.

Met Sterk Reclamebureau zet je de toon voor een doordachte, authentieke visie die dankzij een naadloze aansluiting op je werkgeversmerk overal binnen je bedrijf houvast vindt. Dat doen we met glasheldere strategie en bruisende creativiteit. Met andere woorden: fingerspitzengefühl gebaseerd op feiten, vindingrijkheid en massa’s ervaring. Zo beinvloeden we de employee experience. 

DOORDACHTE STRATEGIE

Onze missie is om interne communicatie zo efficiënt mogelijk in te zetten. Daarom denken we niet meteen in nieuwsbrieven, intranet, posters en een medewerkersmagazine maar kijken we naar het groter geheel zoals bijvoorbeeld een overkoepelende campagne of de aanscherping van de communicatie-infrastructuur. In ieder geval met eendoordachte strategie die grip biedt én verrassend creatieve ideeën die tegelijk karakteristiek zijn. Het resultaat is interne communicatie die – of het nu op de lange termijn of actiematig is – draagvlak creëert en past bij de bedrijfscultuur. 

Picto_Sterk_strategie.png

Picto_Sterk_puzzle.png

PUZZELSTUKJES KOMEN SAMEN

Interne communicatie is onderdeel van de hele (arbeidsmarkt)communicatie. Dat werkt pas echt goed als je visie en kernwaarden ook op andere manieren uitgedragen worden. Niet alleen binnen de bedrijfsmuren van negen tot vijf, maar bijvoorbeeld ook via arbeidsmarktcampagnes met referral recruitment. Of employer branding. Alle puzzelstukjes komen samen en je verstevigt je positie als topwerkgever bij huidige én nieuwe medewerkers. Een voorstel van een recruiter of ander bedrijf klinkt dan lang niet zo aantrekkelijk meer. Sterker nog, je medewerkers treden bij mogelijke kandidaten op als echte ambassadeurs voor je organisatie. Want jij maakt je beloftes waar.

Lees onze blog over: