Branding

Merken positioneren is op zoek gaan naar de échte waarde van een product-, corporate- of werkgeversmerk. Die toegevoegde waarde is waarop mensen hun keuze baseren om voor jouw merk te gaan. Volgens wetenschappelijk onderzoek doen we dat 95% onbewust. Met ons strategisch-, creatief team en ons simplicity canvas ontdekken we hoe jij die 95% kunt triggeren.

Brand consulting

Een sterk merk creëren is de brug slaan tussen marketingstrategie en bedrijfsvoering. Daar komt heel wat bij kijken. Door focus en simplicity toe te passen helpen we jou met het creëren van een merkidentiteit, value propostion, merkstrategie en communicatieplan. Hierbij gaan we planmatig te werk en nemen de regierol voor een high-standard resultaat.

Brand creation

Een logo is geen merk, en branding is niet je logo overal opplakken. Branding is dat onderbuikgevoel creëren bij jouw doelgroep(en) over jouw product-, bedrijf- of werkgeversmerk. En met campagnes dat onderbuikgevoel creëren is precies ons ding. Laat ons voor jouw merk op ondekkingstocht gaan en je zult zeggen: "Dat ik dat zelf niet heb bedacht."

Brand management

Sterke merken zijn consistent. Of het nu grote of kleine merken zijn. Geïntegreerd communiceren voorkomt chaos en wildgroei. Door de regierol te nemen, met onze directe lijnen en ons brand management-tool Frontify helpen we jou om elke vezel in je merkcommunicatie dezelfde kant op te laten wijzen. 

Merken positioneren

Doelgroep-, merkidentiteit- en concurrentieanalyses wijzen de weg naar een unieke en onderscheidende positionering. Voor het creëren van productmerken, corporate merken en interne merken gaat ons energielevel sky high. Ook jouw merk onderscheidend positioneren? Bel, en we leggen je uit hoe we dat doen.

Sterk_Value Proposition model_Website_V2_0.jpg

Sterk_Contact_Nardi.png       

zin in?
start vandaag nog

en bel Nardi.

 

Nardi Beursgens | Account strateeg
nardi@sterkreclamebureau.nl
t. +31 (0)40 78 21 200

Lees onze blog over: