Arbeidsmarkt
campagne

Wie samenwerkt met Sterk Reclamebureau voor een arbeidsmarktcampagne merkt het al snel: onze aanpak – en ook de resultaten daarvan – zijn het resultaat van de sterke eenheid die bruisende creativiteit en doordachte strategie vormen. 

Haarscherpe focus

Met Sterk Reclamebureau mag je rekenen op een professionele partner in arbeidsmarktcommunicatie die durft te verrassen. Dat durven we omdat we creatieve kansen altijd baseren op ervaring, cijfers van mediabureau’s en analyses. Denk aan de krant die je kandidaat leest. Of het punt in zijn carrière waarop hij zich bevindt. Met andere woorden: we hebben een haarscherpe focus op jouw ideale kandidaat en weten hem op een manier te bereiken die vindingrijk is én past bij jouw bedrijf. Via een stevige campagneburst bijvoorbeeld. Of juist met strategisch drippen. 

Picto_Sterk_focus.png

Picto_Sterk_kaart.png

Koers bepalen

Met onze artdirector en projectmanager en jouw communicatiespecialist, HR-expert en andere betrokkenen definiëren we jullie doelstellingen, brengen we de arbeidsvraag in kaart, maken we de doelgroep inzichtelijk en bepalen we de candidate journey. En dan gaan wij ermee aan de slag. Onze strategen en creatieven bepalen samen de tactiek voor jouw arbeidsmarktcampagne. We stellen een campagneplan op waarin we uitleggen hoe we de doelgroep op de meest effectieve wijze gaan aanspreken. Hierbij kun je denken een een aansprekend concept, een mix van middelen die elkaar versterken binnen een bepaalde campagne periode.     

Talent vinden

Het resultaat? Je komt als een heel interessante werkgever op passende wijze in beeld bij een specifieke doelgroep. Dat merkte ook Heineken. Het bedrijf vond 55 onvindbare kandidaten via ons. En ook al is hij amper online, Salves bereikte tóch die Java-specialist met hyperfocus op zijn werk dankzij onze campagne. 

Picto_Sterk_vlag.png

Lees onze blog over: